Ty-42-1 wykonany jak typowe egzemplarze Ty-2 w wersji II, z tym że drzwi budki wykonano jako nieruchome - jak w wersji I. Model wykorzystuje podwozie i napęd Guetzolda, dlatego ostoja konwertowana została za pomocą zestawów APM - na blachownicową (posiadały ją wszystkie parowozy Ty-42). Oświetlenie diodowe - analogicznie jak w BR 52 lub żarówkowe/bezpośrednie (zdecydowanie lepszy efekt ze względu na grę światła w odblaśnikach latarni. | ||||||
Ty-42-1 01 |
||||||
Ty-42-1 02 |
||||||
Ty-42-1 03 |
||||||
Ty-42-1 04 |
||||||
Ty-42-1 05 |
||||||
Wiatrownice montowane na lokomotywach odpowiednio - prostokątne lub trapezowe. Płaskie albo wypukłe drzwi dymnicy (mimo kontrowersji merytorycznych, płaskie drzwi dymnic wprowadzają wyjątkowo przyjemny, rodzimy klimat i nadają charakterystyczny wygląd modelowi). Ty-42-1 ma nietypowo zamontowane połączenia do inżektora Nathana, poprowadzone nad kotłem - detal charakterystyczny dla "jedynki". |
||||||
GALERIA | OFERTA | PROJEKTY | KONTAKT | START |